Systemy klasy ERP i DMS - dla importerów i dealerów samochodów
Uruchomienie dedykowanego systemu DMS dla Dealera samochodów marek Jaguar i Land Rover w Gdańsku
Funkcjonalność wdrożenia:
- Klienci - rejestr klientów oraz baza kontaktowa, warunki handlowe, archiwum dokumentów, rezerwacje materiałowe, definiowanie dostępów do modułu klienckiego.
- Kartoteki – lista części zamiennych, podział na grupy i podgrupy towarowe, kalkulator cenowy, uwzględnienie siatek rabatowych w procesie sprzedaży, indywidualne i grupowe warunki handlowe,
- Zamówienia – zamówienia od klientów z uwzględnieniem warunków handlowych (siatki rabatowe oraz indywidualne i grupowe warunki handlowe) oraz aktualnych zamienności w systemie ERP Importera, automatyczna rezerwacja zamawianych części, import z pliku o określonej strukturze
- Zapotrzebowania – zamówienia do dostawców na podstawie zamówień od klientów, zamówienia do dostawców na podstawie stoku magazynowego, eksport do plików w formacie określonym przez dostawców, transmisja zapotrzebowania jako zamówienie w systemie ERP Importera
- Faktury dostawy – import z plików testowych, automatyczne rozpisywanie zapotrzebowań, import dostaw z systemu ERP Importera
- Magazyny - magazyny i rezerwacje, dokumenty PZ, WZ, MM.
- Faktury – automatyzacja fakturowania na podstawie zamówień oraz wydań magazynowych
- Kosztorysy – tworzenie kosztorysów samochodów na podstawie słowników marek, modeli oraz wersji i wyposażenia z systemu ERP Importera, ustalanie ceny sprzedaży, rabatów
- Logistyka – realizacja zamówień od odbiorców, zamówienia do dostawców, dostawy oraz obsługa magazynowa stoku samochodów na podstawie kosztorysów samochodów
- Sprzedaż – automatyzacja fakturowania samochodów na podstawie kosztorysów samochodów
- Samochody serwisowane – kartoteka pojazdów będących w obsłudze serwisowej Dealera
- Katalog norm czasowych – implementacja katalogu czasów napraw wg zaleceń producenta (import z RTS Jaguar i Land Rover)
- Zlecenia serwisowe – ewidencja zleceń serwisowych – zlecenia płatne/wewnętrzne/gwarancyjne/reklamacyjne
- Obsługa procesów związanych ze zleceniami – wydania z magazynu, ewidencja robocizny
- Faktury serwisowe – automatyzacja fakturowania na podstawie zleceń serwisowych
- Administracja – użytkownicy, uprawnienia, logi
- Raporty i analizy – zestaw kilkudziesięciu raportów według potrzeb klienta
Dla wdrożonego rozwiązania zapewniamy:
- powdrożeniowe wsparcie techniczne
- utrzymanie wysokowydajnej infrastruktury sprzętowej
Platforma wdrożeniowa: VISION - autorskie rozwiązanie E-ARES Sp. z o.o.
Technologia wykonania: ASP.NET 3.5, AJAX
Języki programowania: C#
Baza danych: MSSQL 2008
Raporty: Crystal Reports v10.33